آمریکا 2 بمب اتمی آزمایش کردم

خرید بک لینک

نیروی هوایی آمریکا در اقدامی جهت نوینسازی زرادخانه خود دو بمب اتمی فاقد کلاهک را با بمب افکنهای «بی-2» در صحرای نوادا آزمایش کرده است.
به گزارش فارس، آمریکا در اقدامی برای بروز رسانی زرادخانه اتمی خود دو بمب اتمی فاقد کلاهک را در صحرای نوادا آزمایش کرد.
به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک» نیروی هوایی آمریکا با موفقیت دو بمب اتمی «B-61» فاقد کلاهک را آزمایش کرد.
آژانس ملی امنیت اتمی آمریکا در این زمینه اعلام کرد: «هدف اولیه این پرواز آزمایشی کسب اطمینان، دقت و عملکرد دادهها در شرایط عملیاتی است.»
به نوشته اسپوتنیک، دو بمب افکن «بی-2» دو بمب 700 پوندی را در صحرای نوادا پرتاب کردند.
سرلشگر «مایکل لوتون» فرمانده آژانس ملی امنیت اتمی آمریکا گفت: «بی-61 foa حیاتی عملکرد سه گانه اتمی آمریکا و توسعه توان بازدارندگی است. پروازهای آزمایشی اخیر بیانگر تعهد آژانس ملی امنیت اتمی در حصول اطمینان از سالم بودن تمامی سلاحهای ما است.»
نیروی هوایی آمریکا علاوه بر ساخت 400 موشک جدید برای جایگزین نمودن با موشکهای بین قارهای قدیمی «مینتمن»، در پی ساخت موشکهای اتمی کروز به نام «لانگ رنج استند آف» بر آمده است.
وبلاگ نام نیک...

ما را در سایت وبلاگ نام نیک دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 203 تاريخ: شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 20:10

صفحه بندی