
با حضور امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، آئین الحاق شناورهای سطحی و زیرسطحی به منطقه یکم این نیرو برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، بعدازظهر امروز (سهشنبه)، آئین الحاق ناوشکن البرزو زیردریایی غدیر 945 پس از تعمیرات اساسی و همچنین دو فروند شناور تندرو پیشرفته طرح ولایت به ناوگان جنوب و منطقه یکم دریایی ارتش با حضور امیر دریادار خانزادی فرمانده این نیرو برگزار شد.
در این مراسم استاندار هرمزگان و سایر مقامات عالیرتبه لشکری و کشوری نیز حضور داشتند.
وبلاگ نام نیک...
ما را در سایت وبلاگ نام نیک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 196 تاريخ: پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 17:29